LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, May 15, 2012

selamat hari ibu..




kek untuk ibu saya..hurmmm..sedih tak dapat balik kampung...huaaaa..


on date 13.5.2012
adalah hari ibu sedunia
haram atau tidak
tu bergantung pada niat kita masing-masing


tapi saya sedih
sebab dah lama tak dapat balik kampung
kerana kekangan urusan kerja
yang saban minggu tak penah habis


tapi takpalah
ada kakak-kakak dan abang-abang yang balik pada tarikh tu
meraikan bersama ibu tercinta


SELAMAT HARI IBU
pada ibu saya
puan Kamariah
dan ibu mertua saya
puan Meriam
terima kasih kerana melahirkan dan mendidik saya sebaik mungkin
hingga ke saat ini....
sy rindu sangat mak saya
rindu nak balik kampung...
^_^




No comments:

Post a Comment