LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Monday, May 28, 2012

hp tertinggal lagi...




since saya selesai operation dulu
effect dia sampai hari ni
saya cepat lupa 
susah nak ingat sesuatu perkara


but lepas kawen ni
yang paling jelas
saya selalu tertinggal hp
time nak pi keje
nasib baik en faris satu tempat keje
kalau tak
menangis tak berlagu la kan...
hehehe



hari ni tertinggal lagi
saya call dia tak angkat2
saya pun redha je ler
takda hp hari nih
tup tup elok cantik dia letak atas meja saya
dengan muka sengih2 kerang dia tuuuuu....haishhhh
awak suka kn sayang
main2 kan saya
nak bergurau pagi2 nih....



apapun saya sayang awak lebih la....^_^

No comments:

Post a Comment