LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Thursday, May 17, 2012

saya sayang dia...sungguh..








saat berganti minit
minit berganti jam
jam berganti hari
sedar tak sedar hampir 2 bulan 
kami di alam rumah tangga


suykur Ya Allah
dia anugerah terindah untuk saya
sakit pening saya
di jaga dengan rapi
segala keperluan saya
di penuhi
kasih sayangnya tak pernah surut
walaupun di telan masa


sikapnya
keprihatinannya
kasih sayang nya
kebaikannya
tanggungjawabya
sikap dia yang suka mengusik saya
hanya Allah yang tahu 
apa yang saya rasa


namun
saya tahu
setiap yang saya ada hari ini
semua itu hanya pinjaman sementara dari Allah..



insyaAllah saya bersedia untuk semua itu kelak
tapi bagi saya
apapun
biarlah saya pergi dulu dari dia
kerana saya tak tahu
apa keadaan hidup saya jika dia tiada di sisi saya lagi kelak


tapi itu semua ketentuan
dari yang Esa
hanya masa dapat menjawab segala persoalan tersebut..





No comments:

Post a Comment