LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Thursday, May 31, 2012

ke kelantan sy utk kedua kalinya....




esk saya akan gerak ke kelantan
untuk majlis perkahwinan

shahrul dan rossa..mcm retis plak namanya..tu nama pendek je ok..hihi


honestly ni second time saya pegi
first time masa kawen kakak rossa ni dengan abang saya
kiranya yang kenduri sabtu ni besan mak saya la
jadi saya dan en faris kena bawak mak abah pegi sana

mau menangis dalam kete nih
perjalanan makan msa hampir 8 jam
aduh....
patah kaki den duk dalam kete tu...
doakn perjalanan saya n suami selamat insyaAllah

to both of u

shahrul dan rossa
tahniah sekali lagi dari iza dan pasangan
semoga kekal hingga ke hujung nyawa
insyaAllah sampi syurga
sy tahu awk berdua sangat sabar orangnya...
hadapi rumah tangga dengan tenang
bertolak ansur
saling sayang menyayang okkk....
hihihi
congratsss lg sekali
akhirnya....pencarian cinta telah sampai ke penghujungnya...
kita jumpa di sana....heheh..





2 comments:

  1. g kelantan mmg pnt gila.. pnt prjlanan dr pnt da smpai.. klau tak ada hal pnting, tak ada nya la sy nk g kelantan.. huhu

    ReplyDelete
  2. tu la...ni sbb dia dtg akk kawen hari tu....lg pun besan mak..tkpala...ada suami kt sebelah...dia je la melayan karenah akk nnti..

    ReplyDelete