LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Monday, May 28, 2012

kisah keychain...




last year kot..
saya pun tak ingat
pi outstation ke penang
beli keychain nama saya dan en faris
lama saya pakai keychain tu dari zaman bercinta ngn dia

but one day
huruf 'F' tu hilang untuk nama dia
pastu dia cakap saya yang hilangkan
tapi saya rasa dia yang last pegang kunci tu..


sampai dia decide nk pi penang beli benda tu
hahaha
apa la sayang saya ni
macam la kat sini takda jualkan..


saya siap cari kat internet bagai nih...
tempah nk beli yang baru..
dah order pun
tinggal tunggu nk sampai je benda tu...
apa pun tak boleh
hahahah


the end off
sy bertugas masa hari sejuta belia hari tu
tup tup
ada jual dekat ngan booth saya bertugas
lega nya...dapat ganti yang baru
tak payah la nak ke penang bagai kan
semata-mata nak ganti kechain tu sygku
padahal yang hilang sekentut huruf je pun
hehehe.....


jeng33...
amikkkkk....nk sgt....tp honestly saya syg sgt keychain yang lama tu...tp da dapat yang baru...hehehe




ni dari pndangan sebelah


belakang nya nama saya pulak..heheh






No comments:

Post a Comment