LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Saturday, June 4, 2011

untuk kamu...



telah kita lewati 
menjalani hidup bersama
mencari cinta
bertemu cinta kita akhirnya
susah dan senang kita harung bersama
semoga apa yang dirancangkan dipermudahkan urusan oleh Allah
sy tahu kamu sangat sabar 
dan sabar itu sangat indah kan
sabar la menanti waktu itu
insyaAllah
doakan sumenya baik-baik saja
syukur padamu Ya Allah
aku terima jika kamu ditakdirkan untuk aku




Ketahuilah.. Tiap harinya, tiap jam, tiap minit dan detiknya, telah aku lewati dengan selalu jatuh cinta padamu..Maka, cintailah aku, dengan apa adanya aku.. Jangan berharap aku menjadi wanita sempurna.. Maafkan aku karena aku bukan puteri.. Aku hanya wanita biasa.








No comments:

Post a Comment