LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Thursday, June 30, 2011

saya mcm batuk hari ni

pagi ni saya bangun tdo sbb awk tel saya..then tiba2 saya terbatuk....aduh..dah terdetik dlm hati sy nk operation next week..sy tk blh tk sihat..klu tak nnti kna postpone operation.sy tknk tngguh lagi..sbb penantian tu satu penyiksaan....


hati saya dah risau..tp sy tk selsema pun..just suara mcm dh serak ckit..n btuk ckit...mintk2 tk brlarutan la..sy kna minum byk air hari ni...

prosedur nk operation memg mcmtu, klu awk tk cht ckit pun operation tkkn dijalankan tkut ada komplikasi nnti pd patient...


doakan saya semuanya...sihat-sihat saja...saya mengharapkan doa-doa kalian tuk saya..terima kasih daun keladi...

No comments:

Post a Comment