LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Thursday, June 23, 2011

saya rindu mak abh saya



i really miss my mom and dad
khbarnya abah cik purple tk sihat
esk habis kje cik purple trus nk blik
dh rasa rindu sgt kat diaorang

td call mak
dia ckp risau kat cik purple
pasal sakit cik purple ni
saya kata doakn aje yg trbaik
insyaAllah sy sihat
klu pnjg umur


tiba-tiba saya rasa sedih plak
mcm nk nangis pun ada
sbb cik purple wat diaorang risau
sbb cik purple sakit
saya tknk wat diaorang risau
saya perlukan doa dan kekuatan mak abah saya
tuk saya lawan penyakit saya ni


insyaAllah selagi hayat di kandung badan
saya akan jaga mak ayah saya
hingga akhir nafas saya
itu yang pasti


No comments:

Post a Comment