LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, June 29, 2011

Perancangan Allah tu adalah yang terbaik kn??




pagi-pagi ni terdetik hati ni
membuak-buak dalam diri aku
mahu bertanya soalan ni


setiap perancangan Allah tu adalah yang terbaik kan??
tapi kadang terlalu banyak ujian yang datang
sampai satu peringkat kita bertanya
lepas ni ujian apa pulak yang datang??


tapi kita sebagai hamba tak layak nak tanya tu semua
pada aku la
tak tahu pada orang lain


setiap ujian itu mengajar aku
erti bersyukur
kerana dengan ujian itu aku selalu mengingatiNya
supaya aku tak leka


tapi bahagia tu semakin dicari
semakin susah untuk ditemukan
semakin panjang plot cerita yang harus disudahkan


tambahkanlah aku kekuatan
kesabaran yang tinggi untuk semua ujian yang aku hadapi
kerana aku percaya
manis itu ada dihujung sana


aku tahu
kebahagiaan yang hakiki tu sedang menanti aku
di sana
kau lebih tahu pe yang terbaik untuk aku
bantu aku untuk semua keputusan yang aku pilih







 

No comments:

Post a Comment