LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Monday, May 16, 2011

sabar itu sangat indah padaku

hari isnin hari ni..16 Mei 2011.selamat hari guru pada semua guru-guru walau di mana kalian berada..balik pada topik asal, sabar itu sangat indah kan..tp bila ujian dtg menjengah kita harus sabar.harus yakin bahawa yang manis itu sedang mennti di hujung sana.


aku blh tersenyum hari ini.lalui hidup spt biasa.tk mahu lagi sedih-sedih.harus aku rawat kesedihan itu.harus aku lawan kesepian itu.sukar memamg sukar.tp aku yakin aku mampu utk semua itu.

aku mahu tersenyum.senyum dan senyum.
terima kasih
terima kasih
terima kasih
aku bersyukur padamu Ya Allah
krn kasih sayangMu padaku
krn berikan aku bahagia utk seketika







No comments:

Post a Comment