LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, May 25, 2011

~ menghitung hari ~

menghitung hari detik demi detik...masa ku nnti apakan ada...jln cerita kisah yang pnjang..mnghitung hari...tu antara bait lagu krisdayanti, menghitung hari klu tk silap cik purple.

dlm masa sebulan lg cik purple akan mnjalani operation.mcm2 rasa ade kt hati ni.cuma mls nk layankan aje.nak bertenang hadapi saat yg bakal tiba tk lama lg.

tp sy ade somebdy yg slalu bg smangat kt sy..dia ckp " awk ok..rilex je ye...smpi masa awk pi operation,nnti sy temankan awk " syahdunya ayat dia..terima kasihla...dia kata lg "jgnla asik ckp awk sakit je...ingt sy tk risau ke?".haruslah sy risau.sbb sy tk cht..tk smpurna mcm org lain.

tp sy bersyukur sy masih mmpu bekerja mcm biasa.hirup udara segar.dan diberi kesempatan tuk wat sume bnda yang sy suka.hruslah sy fkir ade org di luar sana yang lbih parah dan teruk dari saya.sy bersyukur itu.

pe2 pun sy sedang menghitung hari menunggu waktu itu.semoga saya kuat utk hadapinya sekali lagi.doakan cik purple baik2 saja.aku tau aku mampu..n kuat utk hadapinya.


~ dalam hati sy ada taman, dlm hati saya yg sy tau ada awk....~

No comments:

Post a Comment