LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, May 25, 2011

~ nice wording ~


ku abadikan cinta bersaksikan Allah yang Esa
termetrai janji disulami lafaz terindah
hadiah teristimewa buatmu kekasih
semoga tersemai hingga ke syurga
kekal berbunga selamanya di sana sayang.....


setiap nafas yang dihembus
setiap dengupan jantung
aku selalu memikirkanmu
ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
barulah terasa
ku bernyawa......



Kau tempat ku meminta Kau beri ku bahagia
jadikan aku selamanya hambamu yang selalu bertaubat


aku ingin engkau selalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku


kau yang bernama cinta
kau yang memberi rasa
kau yang ilhamkan bahagia
hingga aku terasa indah


terima kasih cinta
untuk segalanya
kau berikan lagi kesempatan itu


kemaafan dendam yang terindah


cik purple suka bait-bait ayat di atas ni.banyak lagi sebenarnya
nanti bila-bila cik purple karang lagi
antra bait-bait lagu yang cik purple suka dengar












No comments:

Post a Comment