LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, May 3, 2011

luahan rasa aku



seringkali kita terpaku terlalu lama di satu pintu itu..hingga kadang - kadang kita leka apabila pintu yg lain dibukakan utk kita


mencintai itu ibarat ombak yang menghempas pantai.ia satu kemestian walaupun dalam keterpaksaan


love its hard.but sometimes its hurt


cinta ku hanya satu.dan yang satu itulah akan ku berikan padamu


doa la yang baik-baik insyaAllah akan dapat yang baik


tatkala Allah menguji aku..aku tahu Allah itu sangat sygkn aku



di atas tu antara bait-bait kata yang cik purple suka sebut.mempunyai maksud yg trsirat.hanya cik purple mampu tafsirkan sendiri

hidup umpama roda.adakala kita di bawah.adakala kita di atas.walaupun apa pun keadaan kita,kita harus bangkit meneruskan hidup yang masih bersisa ini.

harus berani melangkah.kerana yakin Allah sudah merancang sesuatu yang lebih baik untuk kita

pergilah andai itu yang kamu mahu...pergilah...aku redhakan semuanya apa yang terjadi
simpanlah kenangan itu kemas-kemas dalam lipatan memori kamu
pilihlah selagi kamu boleh memilih yang terbaik untuk kamu
aku tidak pernah marah
aku tidak pernah menyesal
tp sampai satu masa nanti Allah akan membalas semuanya pada kamu
terima kasih..terima kasih atas semuanya
kerana berani brjanji dan berani memungkiri
terima kasih
aku doakan kau bahagia utk selamanya
insyaAllah


No comments:

Post a Comment