LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, May 11, 2011

biarkan aku bahagia





seringkali aku mengeluh kesah
memikirkan hidupku
bahagia yang di cari tk pernah ketemu
aku kah yang bersalah
aku kah punca semua yang berlaku


ahhh...buat apa nak salahkan diri sendiri
asik pikirkan orang lain je
kadang- kadang kita harus pentingkan diri sendiri
terpulang pada penilaian masing-masing


ade setengah orang tu rasa macam dia bagus sangat je
tk pandang orang lain dah
di sisi Allah kita semua sama je la
yang membezakan hanya iman dan taqwa sahaja


insan bernama lelaki memang adakalanya menyusahkan
apa mahunya pun kita tidak pasti
mungkin kita pun banyak kekurangan yang harus diperbaiki
tapi perempuan memang di jadikan dari tulang rusuk kaum lelaki
agak bengkok sikit keadaannya
jadi haruslah insan bernama lelaki itu membimbing perempuan tersebut
bukan mencari salah sahaja


itulah resam dunia
tika mahu di cari
tika benci buang la merata-rata perasaan tersebut


biarlah
biarlah
biarlah ia berlalu bagai angin sepi tidak berlagu
biarkan aku sendiri
sendiri mencari diri
aku tidak akan maafkan kamu sehingga akhir nafas aku
itu janjiku

biarkan
biarkan
biarkan aku bahagia dengan cara dan hidupku
debunga cinta masih mewangi di rimba sepi hatiku tak bertepi


pergi jauh dari hidup aku
jangan sesekali kau cuba untuk hadir lagi
pergilah
pergilah.....pergilah....






gmbr hiasan


No comments:

Post a Comment