LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Thursday, May 19, 2011

kuat ke aku....

smlm mcm biasa jumpa doc sy.wat rawatan.menangis lagi...n trus menangis.sbb sakit.doc tenangkan sy.sbar ye iza..ye sy sedang bersabar ni doctor..sbb cik purple memg tk tahan skit orgnya.

hbis wat rawatan my doc say..."time to operation iza".ayt tu menampan telinga sy.terkejut sy.sbb operation thun lpas pn msih meninggalkn kesan pd sy..

operation yg mkn masa lbih 10 jam..then sy ditolak msuk ICU.sy tktau sy msuk ICU.smpi esk nya sy jaga dri pngsan pas doc cabut tiub dri mlut sy then dia suruh saya batuk.sy mcm trjaga dari lena yg sgt pnjg.sy tanya nurse tu dia kata dh pukul 10.45 pg.means dah seharian sy pengsan dri smlmnya.wayar berselirat kt badan sy.dgn kaki disarung kn sesuatu bnda.bg pengudaraan kot.coz mlm tu sy demam jgk.

pengalaman di bedah memg tkkn sy lupa la smpi bila2.tlinga kiri saya di operate.kepala sy berat sgt.tp alhamdullilah sy tk pening.tp cuma berat je nk angkat kepala.smpi nk sujud masa solt pn tk blh mcm biasa.dekat sebulan mcmtu.sy ditahan hmpir seminggu dekat ward.smpi sy mrengek kat doc sy nk kuar sekarang.tp doc tk bg.sbb sy bru kuar ICU then demam plak.

moral memg down la.sy dapt rasa kemurungan yg amt sgt.sy perlukan org sekeliling sy.sy tk blh sndri.tp syurkur sy dpt lalui semua nya dgn tabah sekali.time kasih pd kluarga sy trutamanya.yg mnjaga sy dgn baik.mak n abah yg sgt mengerti keadaan anakmu ini.

30/06/2011 tarikh sy akn operation lg sekali.mcm2 prosedur sy perlu selesaikan sblum operation lg skali coz sy ada history tk sedar lpas operation last year.aku mohon dgn kasih sayangMu Ya Allah.tabahkan hatiku utk lalui semua ini lg sekali.berilah aku kekuatan tuk redha atas pe yg kamu tetapkan untuk aku.

utk sekali lagi aku ingin sekali  lalui hidupku dengan gembira.insyaAllah jika umurku pnjng.doakan cik purple baik2 saje melalui dugaan ini sekali lg.

2 comments: