LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Monday, July 9, 2012

selamat ulang tahun...




on this july
mak dan dua orang adik saya
berkongsi bulan kelahiran yang sama
iaitu 5, 8 dan 10 july


so this week saya selamat pulang ke teratak
ayah dan bonda saya
heaven sungguh dapat balik
saya makan sampai tak ingat dunia la.....
sampai en asben tegur saya
"banyak nya awk makan?"
saya jawab ngn dia...haruslah..mak saya yang masak...^_^



sekali sekala dapat pulang
apa salahnynya kan
hahahah


so semalam saya dengan kakak2 
plan beli kek utk mak dan adik2 saya
blueberry cake
nyum2...sedap kot...hihihi...


anyway
selamat hari lahir mak
uda sayang mak dunia akhirat
terima kasih lahirkan saya
didik saya sampai pandai mcm hari ni...
semoga mak panjang umur
murah rezeki
di beri kesihatan yang baik 
^_^


selamat ulang tahun untuk adik saya
acu dan jeman
acu...cepat2 jadi matang
jangan suka marah2
sebab umur kamu tu da tua....hehehe
cepat2 kawen
sbb uolss dah nak habis study this year..n kemal next year
make sure kawen okkkk....
hihih


dan adik saya jeman
semoga berjaya dalam hidup
akk tahu kamu anak dan adik yang baik
hansem mcm asyraf muslim katanyer....hihih
jaga mak abah baik2 ok....


ni dia kek yang tak berapa nak gojes tu....hihihi



taraaa.....^_^







No comments:

Post a Comment