LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Thursday, July 19, 2012






Selamat Berpuasa pada seluruh umat Islam di dunia...
tahun pertama saya berpuasa sebagai isteri
terasa kelainannya
kerana perlu lebih sedia untuk keperluan suami terlebih dahulu
kerana en asben kalau sahur perlu makan nasi
jadinya setiap hari saya kena masak la
berlainan dengan saya hanya sahur dgn 2 biji kurma dan air nestum


untuk diri sendiri kemudian ok...hihihi
harap saya dapat lalui ramadhan kali ini dengan seribu rahmat dan keberkatan insyaAllah
di beri kesihatan yang baik
begitu juga suami saya
harap dia sihat2 saja insyaAllah
untuk mak abah 
harap diaorang pun sihat
dapat menjalani ibadah puasa dengan penuh barakah...


sama2 kita nantikan puasa yang akn menjelang beberapa jam dari sekarang...
^_^






No comments:

Post a Comment