LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Monday, July 30, 2012

hospital sg buloh pertama kali...




jumaat lepas sy ditemani en asben
pi wat rawatan di hospital baru pulak
setelah hampir 2 tahun wat treatment di hospital kegemaran saya..hihih


jauh hospital tu...
sesubuh alam saya dah kuar umah
takut tersesat
takut tak sampai tepat pada masanya
tapi kami gagahkn jugak..
sampai la ke hospital tu
besar tempatnya
tapi management dia pada saya tak cukup mantap lagi
sistem dia saya tak brapa nak faham
staf dia kadang2 amik masa yang terlalu lama untuk berurusan
banyak bersembang
tu pandangan saya secara peribadi...
harap jangan ada yang terasa hati okeh!!
mungkin sebab saya dah biasa kat hospital yang dulu kot
hihih


tapi...tapi...tapi...
bilik rawatan saya cantik , luas dan besar
itu saya suka...
hihihi


tak kisahla tu
untuk rawatan terbaik penyakit saya
saya rela
so, perkembangan terbaru utk sakit saya
makin banyak berita yang positif
telinga kiri semakin kering dengan baik
sebelah kanan pun sama
saya harap ia dapat berterusan sampai kapan pun
insyaAllah..

doakn saya baik2 saja
masih menanti rezeki zuriat dari yang Maha Esa..
itu harapan dan doa kudus saya dan en suami...
moga dimakbulkan insyaAllah...
^_^







No comments:

Post a Comment