LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Friday, July 13, 2012

dejavu di kinabalu




citer yang tengah hot kat tv3 sekarang ni
dejavu di kinabalu
saya memang ikut dari 1st episod lagi
memang best kot
sebab ada aqasha n tiz
memang minat kat diaorang ni


dan yang jadi mangsa en asben saya la
everyday dia akan teman saya tengok citer tu
tq sayangku...
hihihih


bazli dalam citer baik sangat
takpe la kalau tunang dia adira tu pilih ammar sebagai kekasih yang baru
tapi yang tak suka nya
bila dirundung masalah camtu pi kelab
minum arak
tak best la
iman tak kuat la cmtu
cuba pi sembahyang ke
minta pertolongan Allah
baru real
cam Cinta Dhia dlu tu
hihihi

ni lirik lagu yang saya dok nyanyi je tak habis2...

pe2 pun memang best la...

Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah
Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu
Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sempat kacau
Karna merindu
Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
That previous messed up false me and you


No comments:

Post a Comment