LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Monday, July 23, 2012

ramadhan datang lagi...




alhamdulillah
selamat kita berpuasa nak masuk 3 hari dah
syukur atas segala nikmat ni...
brpuasa dan berbuka  bersama suami
indah sungguh rasanya
tapi sedih sikit
sebab bukan berbuka bersama mak abah tahun ni
tapi takpalah
tu realiti ok..



puasa pertama saya agak keletihan cikit
memandangkan saya hanya boleh sahur dengan kurma 2 biji dan air nestum oat je
en asben saya hidangkan dia nasi
macam biasa la..
macam2 selera saya nk makan hari pertama tu
en asben layankan je
tapi menu berbuka utama tetap mendapat sentuhan masakan saya sendiri
kerana itu lebih berkat....
hihihi



tu dia menu berbuka hari pertama
mcm2 kuih ada saya beli
teringin kan...^_^



syukur utk semua nikmat rezeki dari Allah



p/s : makan2 juga ye...tarawikh jgn lupa...tahun ni lebih bermakna kerana pi tarawikh berjalan beriringan dengan suami...indahnya kurniaan Allah pada kami....^_^






No comments:

Post a Comment