LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Friday, January 7, 2011

~ Tuhan berikan aku kekuatan ~


Hai...hai..hai...sakadar mluah rasa di pg jumaat ni 070111..muhasabah dri sndri..adakah aku sudh mnjd anak yg trbaik tuk ibu n abahku.

mnjdi bakal istri yg trbaik utk bakal suamiku

mnjdi pkerja contoh yg trbaik tuk majikanku

mnjdi tman trbaik pd tmn2ku

mnjdi aunty yg pnyayang pd ank2 buahku

mnjdi adik yg mndgr kata pd abg2 n kakk2 ku

Sesungguhnya msa itu trlalu singkt..mati n hdup kta ini sudh ditntukan sjak azali lg.maka haruslah aku mmbuat yg trbaik pd org2 yg aku syg di sekeliling ku..kyakinan aku hrus tinggi tuk mghadapi sgala2nya.Ya Allah berikan aku kekuatan, hidayahMu serta keredhaanMu.

Sesungguhnya aku tahu engkau tidak akn mnguji hamba2 Mu ini mlebihi kmmpuan nya sndri.


No comments:

Post a Comment