LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, January 19, 2011

makna DOA YANG HARUS KITA INGAT semasa duduk antara dua sujud

Untuk kita kongsi bersama.........
ketika kita duduk di antara dua sujud semasa solat..
Dengan rendah hati nyatakanlah permohonan ampun kepada Allah

Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)


Warhamni (sayangi aku)


Wajburnii (tutuplah aib-aibku)

Warfa'nii (angkatlah darjatku)

Warzuqnii (berilah aku rezeki)

Wahdinii (berilah aku petunjuk)

Wa'Aafinii (sihatkan aku)

Wa'fuannii (maafkan aku)

Betapa besarnya nilai sebuah doa ini..sebuah doa
yang kita hanya lewatkan begitu sahaja..
mari kita amalkan sama2..

No comments:

Post a Comment