LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, June 20, 2012

rawatan seterusnya..n mungkin yang terakhir bersama doc saya...



today rawatan macam biasa 
sesi petang pulak kali ni
en asben hantar..
tq sayangku
susah2 je kan..
di ambil..di hantar


berita baik lagi hari ni
super duper happy doc saya
alhamdullilah
Allah makbulkan doa saya
mak ayah saya
suami saya
dan semua2 yang mendoakan saya dari jauh mungkin


telinga kiri makin dry dengan baik
sampai doc cakap saya taktau nak cuci pe lagi iza..
syukur Ya Allah..
tapi sebelah kanan
menangis jugak saya tadi
sebab sakit sangat
sampai saya menangis 
berlinang air mata...
sabar iza ye
Allah tahu
kamu anak yang baik
isteri yang baik insyaAllah..


insyaAllah saya boleh bersabar
selama 2 tahun ni saya mampu
insyaAllah saat ini pun saya mampu


mungkin next treatment 
saya akan ditransfer pada doc pakar yang lain pulak
sebab doc saya nak pi sambung belajar
saya harap doc tu pun baik
sanggup melayan karenah saya ni
yang memang tak tahan sakit...


dan saya harap dalam setiap doa kudus saya
saya dapat sembuh sepenuhnya
dengan izin Allah....insyaAllah..


doakn saya semuanya...^_^...



No comments:

Post a Comment