LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, June 13, 2012

gembira dalam sedih...




semalam 12.6.2012
mcm biasa rawatan telinga saya diteruskan seperti selalu
dengan harapan ada berita baik yang saya dengar dari doc saya
alhamdullilah
ia semakin mengering
semakin menunjukkan kesan yang lebih positif
setelah hampir 2 tahun saya menanti


doc pakar saya cuci telinga sekejap je kali ni
saya pun tak menangis wat rawatan semalam
syukur saya panjatkan pada Allah
dia gembira tak terkata sampai dia amik gambar kondisi telinga saya waktu tu


pesanan akhir dia pada saya
" iza tolong jaga diri macam sekarang yang iza jaga ok.."
ye doc..iza akan berusaha dan berdoa semampu mungkin
insyaAllah..


apapun dalam pada kegembiraan tu
terselit sedikit duka di hati saya dan suami
balik dr percutian hari tu
saya mengalami pendarahan sedikit
doc sakit puan tu suspek saya terkena
dysfunctional uterine bleeding
saya harap bukan sakit tu yang saya ada

en faris risau tak keruan
kesian saya tengok dia
sabar ye sayangku
doa banyak2
moga bukan sakit itu sebenarnya
mungkin perubahan hormon saja
saya tengah cuba merawat 
dengan ubat memberhentikan darah tersebut
insyaAllah semakin pulih sekarang ni..


dan semalam doc bekalkan asid folic dan vitamin untuk saya
dia main order je ubat tu
then saya amik kat kaunter farmasi
tq doc untuk keprihatinan doc pada saya..


apa pun terima kasih en suami
kerana awk menjaga saya dengan begitu baik sekali
sampai doc saya pun cakap macamtu
ada hikmah perkahwinan kamu ni..
mungkin la doc...
Allah mungkin dah mendengar doa kita bersama
saya sayang awak sampai kapan pun...
terima kasih sayangku....






No comments:

Post a Comment