LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Friday, October 7, 2011

aku dan kamu






 

telah aku lewati
untuk selalu jatuh cinta pada kamu
untuk selalu jadi yg trbaik untuk kamu


semusim telah berlalu
aku mengenali kamu
begitu pantas masa berlalu
dan msa itu semakin hampir
ke destinasinya


sesuai kah aku brgandingan dengan kamu
kerana kamu kesayangan ramai orang
sementelah aku
ada kisah pahit yg terpalit
di mata semua orang
mereka mungkin berkata
aku lah punca untuk semua yg berlaku


air mata ini bagai mahu tumpah sekali lagi
bagai mahu menangisi sebuah kehilangan lagi
hati kecil ku selalu berkata
yang aku akn kehilangan kamu



aku hanya mampu berserah
dan berdoa
moga ini yg terakhir utk aku
untuk kamu juga


aku harap kamu tidak salah memilih
apa yg kamu cari selama ini
apa yang kamu nnti selama ini



sdikit demi sdikit aku belajar mengenali kamu
trnyata bukan mudah menggapai bahagia
banyak perkara harus difikirkan



itulah hidup namanya
tak pernah sunyi dari sebarang dugaan
aku pasrah
dan aku redha utk semuanya
yang Allah beri pada aku
atas semua nikmat
nikmat kesakitan
nikmat kebahagiaan
semuanya



bukan mudah menggapai bahagia iza
itu realiti
kenyataan


doakan cik purple brjaya harungi semuanya utk kali ini
insyaAllah...


No comments:

Post a Comment