LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Sunday, October 9, 2011

:: 09/10/11 ::



ada apa dengan tarikh ni???for me especially...memg sungguh bermakna..tp rahsia la kan...ct nurhaliza katanya..haruslah dirahsiakan..heheh..saya tau ramai org tak suka...tp yang nk bahagianya sy...sy harus buktikn yg sy mampu bhagia mcm org lain jgk.....sy harap kamu pn begitu..


* tiap saat, minit dan waktu...telah aku lewati utk selalu jatuh cinta pada kamu...terimalah aku seadanya..krn aku bukan puteri...aku hanyalah insan biasa...



dan mungkin bila nnti......insyaALLAH...

No comments:

Post a Comment