LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, August 3, 2011

semakin jauh....mmbawa hati ini pergi....



semakin ku bilang hari
semakin jauh hati ini
dibawa pergi
semakin kita tidak terasa lagi



apa khabarmu di sana
apa yg kamu sdng lakukan saat ini
ingin sekali aku brtanya
tapi...


tangan ini tidak mmpu untuk menaip
apatah lg mulut ini spt dikunci rapat2
hati ini tidak lg ada rasa utk melakukan itu



mgkin slh ku trlalu besar
dlm sehari
sy hilang semuanya
semuanya



dan saat sy melangkah pergi
sy tahu sy tkkn mmpu kembali lagi
air mata ini menitik deras
umpama sungai yg mengalir tiada brpnghujung


air mata ini bagai sudh kering
krn aku tidk mmpu utk menangisinya lg



tp saat aku lontarkn luahan rasa di sini
air mata ini bagai mahu tumpah sekali lg
aku tidak tahu kenapa
mngkin ksdihan itu msih brsisa di hati ini



Ya Allah, tabahkan hati aku utk semuanya
krn aku tahu aku mmpu utk hadapi semua dugaan Mu...





No comments:

Post a Comment