LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, August 31, 2011

aku rindu keadaan itu...


satu masa dlu..
aku bhgia
punya insan yg menyayangi aku


namun saat ini..ketika ini
keadaan itu telah berbeda
sgt brbeza


sayang...
sayang...
itulah pnggilan utkku
indahnya dunia ku rasakan


namun masa telah brlalu
prgi meninggalkn aku dan dia..
dan yg psti msa itu tidak mmpu diulang kmbali



tiap kali ku baca cerita di dlm novel
indahnya keadaan itu
alangkah bhgianya sy wktu ini..klu sy punya insan yg mmpu sy sayangi..



tp tidk trhitung dgn jari
bilakah masa itu
aku hnya mmpu utk brdoa 
agar masa itu akn tiba..
itu doa dan harapan dariku..



brbahagialah kamu
walau di mana kamu berada
walaupun bukan dgnku
itu doaku




credit to fitrihadi.com



No comments:

Post a Comment