LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, August 30, 2011

aku redha....




selamat hari raya aidil fitri
hr ni kita mnyambut hari raya pertama
spt biasa rutin stiap thn keluarga cik purple
pi beraya umh sdara
tp umh yg kuarga sy pi braya hnya 3 buah je
heheh
kelakar kn


tu la rutin tiap2 thn
brkunjung ke rumah pak lang sy
tiba2 mak lang sy dtg pd sy


bila mjlis...dia brtanya...
cik purple renung mata dia
sy kta "ntahla mak lang..klu ada jodoh..ada la.."


akhirnya sy khbarkn jua
yg sy dh ptus tunang..
mak lang sy beri pesanan


sabar la ye
doa2 banyak2...
solat tahajud 44 malam
insyaAllah Allah akn tlong kmu
Dia akn beri ptunjuk
tp buat la krn Allah
bkan krn sesiapa..


dia sungguh bhgia
krn anknya merangkap cousin cik purple da slmt jd istri org
bhgia sungguh nmpaknya


sesungguhnya aku percaya
apa shj yg Allah dtgkn pdaku
hanya sbg ujian padaku
krn dia syg padaku
aku prcaya itu...
aku redha utk semuanya
memg sdih thn ni braya sorang2
tnpa insan bergelar kekasih di sisi


tkpalah..
aku harus kuat utk semuanya...
krn aku yakin
Allah sdg merencanakan sesuatu yg lbih baik utk aku..
aku yakin..




No comments:

Post a Comment