LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Monday, August 8, 2011

kemaafan tu dendam yg trindah ke...

aku mudah utk lupakan semua
ksalahan kamu
apa sja yg kmu lakukan
salah aku ke
trlalu lmbut hati


aku memg dilahirkn begitu
naluri yg trlalu lmbut
mudh sja memaafkn
sesiapa sja


wlaupn aku sdar
aku skit dgn prlakuan mreka2 itu
tp itu lah aku...


krn aku tahu
kemaafan itu dendam yg terindah kn
orang kata
tktau la kat hati ni cmana
Allah saja yg maha mengetahui



memaafkn tu tk salah
tp brpada2 la
ada sesetgh prkara
kta harus maafkn
trpulang pd pndrian msing2


tp sy nk snyum sntiasa
tkmau stres2
sbb cik purple tk blh stres byk
akn mnganggu ksihtn cik purple
doakan sy baik2 saja
krn sy mahu mnjaga kdua org tua sy
hingga ke akhir nafas sy
insyaAllah....


~ i love so much my family...people surounding of me ~













No comments:

Post a Comment