LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, July 5, 2011

silent is better...






jangan sakiti orang lain...tp kalau org lain skitkan kita cmner??/





senyap itu lebih baik ke??
adakala
kadang-kadang
harus
senyap itu lebih baik


tapi
senyap itu menyakitkan
andai salah saya terlalu besar
katakan
katakan pada saya
supaya saya tahu
silap saya


kalau tidak mahu
andai sudah benci
katakan pada saya
supaya saya senang
berundur diri


biar saya berusaha
untuk pergi
pergi jauh dari hidup kamu


tapi kenapa ini lagi yang harus saya tempuh
iza....
kat luar sana
masih rami lagi orang
yang lebih berat ujian mereka
yang lebih maha besar dugaan mereka



ujian kamu ini hanya picisan sahaja
sebesar zarah pun tidak sampai
makanya
kamu harus harus bersabar
untuk setiap ujian yang datang



kadang kaki tidak mampu melangkah
hati tidak tahu hendak memilih
akal tidak mampu berfikir
buntu untuk saya
mencari penyelesaian yang terbaik


sabar iza
supaya kamu boleh berfikir
bagaimana menjadikan ia seperti yang asal



p/s :: i don't know how i feel now...sad..alone..everything...sabar iza...saya tahu saya anak yang baik..saya kuat untuk untuk hadapi semuanya...saya tahu itu..



 


No comments:

Post a Comment