LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, July 6, 2011

~ sabarlah wahai hati ~

senyum ke tu??



penyelesaian kepada masalah sudh dpt diatasi...saya sgt bersyukur....kerna kesabaran saya..mengalah itu perlu kadangkala...saya tahu manis itu ada di hujung sana...seperti yang cik purple ckp slalu...

cuma kekuatan itu harus ada untuk segala penyelesaian yang dicari..aku prcaya utk semua ketentuan..krn tidak ada satu perkara pun terjadi secara kebetulan di atas muka bumi ini..

saya dah boleh snyum semula mcm biasa..sy suka itu....smangat tu perlu utk saya memulakan hari saya..terima kasih untuk semuanya...terima kasih...

No comments:

Post a Comment