LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Friday, July 29, 2011

pergilah... jika itu yg kamu mahu...





knp kau hadir lagi
mnggangu hidupku
apa mahu mu sbnarnya
sudahlah

pegi
jika itu yang kamu mahu
kau hadir hanya smntara
lantas kau hilang tnpa berita


apa mahumu sbnrnya
apa slahku pada kmu
apa dosaku pada kmu



pergi...
pergilah...
itu yang kamu mahu kn??


knp kmu susahkn hdupku
brhntilah mmberi harapan yg tk psti pdaku
andai aku brsalah
maafkn aku



biarlah aku sndri yg mncri
mncri noktah utk prjlnan hidupku
aku blh brjln sndri tanpa kamu


aku mmpu untuk semua itu
pergilah
aku tk prnah mnghalang tjuan kmu
apa mahu kamu
aku redha klu itu tkdirnya


No comments:

Post a Comment