LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, September 4, 2012

raya pertama kami 1433H





belum agak terlewat utk saya ucapkan
selamat hari raya
kepada sesiapa sahaja yang membaca blog saya ni
maaf zahir dan batin
andai kata-kata saya
ada yang menyinggung rasa
terasa jauh dalam hati tu
mohon ribuan ampun dan maaf..



sambutan raya 2012
sangat berbeza tahun ni
dan pastinya sangat bermakna dan manis untuk saya kenang dalam hidup saya
last year saya cakap
teringin nak beraya dengan suami
syukur Ya Allah
Allah dengar doa saya tu
Allah makbulkan doa saya
raya pertama bergelar isteri
indah sungguh perasaan tu



tapi...tapi...tapi...
memang terasa letihnya
apa2 sahaja kena siapkan suami dahulu
barulah part saya pulak
tapi kalau buat dengan ikhlas
insyaAllah semuanya akan mudah
^_^
terima kasih sayangku
melengkapkan hidup saya..


kita layan ckit pic raya ni..




tema merah sedondon tahun ni...^_^




anak buah saya yang pling kcik n comel



keluarga kak hawa



mak abh dengan ank yang msih bujang



keluarga abg jis



konon cam anak sndri...hihihih....




* doakn kami dapat raya bertiga plak tahun depan...hajat di hati sangat...heheheh..






No comments:

Post a Comment