LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, September 11, 2012

9.9 di hati kami...^_^





last week after saya pi check up doc
mcm biasa la
telinga kiri da mkin kering dengan baik
kanan pun sama menunjukkan perubahan yang sangat bagus
syukur Alhamdullilah.
apa-apa pun kita bayak bersyukur 
untuk segala nikmat yang Allah beri pada kita
di kala kita sakit
kita kena ingat Allah da bagi nikmat kesihatan yang lama sangat pada kita
harus di ingat tu
nikmat mana yang mahu kita dustakan...
^_^


berbalik pada tajuk asal
9.9
ada pe ngan tarikh ni
tarikh ni la kami berkenalan
menyulam cinta bebrapa bulan
dan terus en asben menghantar rombongan merisik
dan pada 24.3.2012
saya selamat bergelar isteri kepada seorang suami


perkenalan yang sangat singkat sejak 9.9 itu la bermula segala2nya
suka duka
dugaan dan halangan berjaya kami tempuhi bersama
dan saya yakin untuk ketetapan Allah beri pada saya
dan saya tahu dia mampu menjaga saya dengan baik...


dan 9.9 tahun 2012 ni kami pergi ke cameron highlands
berbulan-bulan madu katanya..hihihih
dan memang pengalaman yang indah
yang manis2 semuanya..
saya bersyukur untuk semua itu


kita layan cikit gambar kat sana....^_^






strawberry!





strawberry lagi!






lagi dan lagi....hihihi






sayur mayur...






suasana berkabus...






us!






cinta hati saya..sayang awk sampai syurga..



* untuk semua yang kita ada ni semua pinjaman dari Allah..jadi harus kita banyak bersyukur untuk semua nikmat yang sementara ini...










No comments:

Post a Comment