LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Thursday, September 20, 2012

permata hati anugerah Allah....





comel kan baby ni...



bru hmpir memasuki fasa bulan ke 6 kami berkahwin
soalan demi soalan 
dr sisi kanan kiri depan dan belakang
saya dengar dari teman rapat
saudara mara
kakak abang
semua2 la..


untuk pengetahuan semua saya belum dikurniakan rezeki yang satu itu
iaitu anak..
namun saya positif
mungkin Allah kata belum masanya aku nak beri pada kamu
tapi itu janji Allah kan
tidak di dunia insyaAllah di akhirat kelak
saya dan suami masih terus berusaha ke arah itu
dan saya tahu en asben sangat berharap dapat baby cepat
tapi sabarlah sayangku
kita sudah berusaha
Allah jua penentu segalanya..





2 comments:

  1. biasa la.. soklan2 cepumas org melayu kita.. ikut kronologi kitaran hidup kita la.. belum kawin.. tanya bila nk kawin?.. Dh kawin tanya dh berisi ke belum? Dh beranak satu tanya bila nak tambah lagi.. esok2 tanya bila nk bermenantu bla3x

    ReplyDelete
  2. tu la kak..stress iza kdg2..tp layankn aje la...insyaAllah ada rzki tu...cuma cpt or lmbt je kn...

    ReplyDelete