LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, April 4, 2012

usai aku terima nikahnya....








syukur aku panjat kan padamu Ya Allah
tanggal 24 Mac 2012
aku selamat bergelar isteri
pada insan bernama
AHMAD FARIS
syukur sangat2..


smua rasa yg aku rasa saat ini
ketika ini
semua dengan izin Mu Ya Allah
moga ia sentiasa dalam peliharaan Allah
aku bahagia kini
punya insan yang prihatin terhadap semua kperluan aku
mkn pkai
semua perkara ada yang mengambil tahu
aku bersyukur
untuk penantian saban tahun pencarian ku selama ini
akhirnya ketemu jua jodohku..
moga kami dpt lalui kehidupan bersama ini dengan penuh kesabaran dan kasih sayang
insyaAllah...




2 comments:

  1. tahniah kak.. sy mmg tgu2 n ikutv prkmbgn akak.. hehe apa2 pun tahniah lg skli ya..

    ReplyDelete
  2. trima ksih adik....doakn sy dr jauh ok..why u ska ikut prkembangan k.iza ni?anything interested?

    ReplyDelete