LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, April 17, 2012

hadiah hari lahir pertama...hehe




memandangkan hari lahir en faris dah tak lama
maka seharusnya saya perlu
memikirkan hadiah pe yang patut saya beli untuk dia
apakah itu???

saya ni memang ada habit dari dulu lagi
suka belikan orang barang-barang
tapi since saya couple ngn en faris
dia tak bagi saya belikan apa pun barang untuk dia
jadi sy sangat pasrah la..
huhu!!

tapi pas kawen ni
sume dia mintak insyaAllah saya akan tunaikan
jika termampu dan diberi keizinan oleh Allah
insyaAllah....


list bnda yg mgkin sy akn beli..


jam


ada dia cakap nk jam..tp tgk dlu la..hahah..blh diprtimabangkan syangku....



 kemeja


saya ngn baju memang tak boleh dipisahkan...ni pun mugkin termsuk dlm dlm listing saya..



 kek


ni memang wajib ada la...mungkin saya wat sendiri or beli je...lagi mudah kn...




motosikal



ni lambat lagi la den dpt bolikan...poning acik pikior nya...
ada rzki insyaAllah ye sygku....



basikal fixie

tu diaaaaa beskal fixie...memg nk sangat belikan dia...insyaAllah..boleh kot....sabar ye...




apapun bentuk hadiah-hadiah yang akan saya berikan nilai wang bukan menjadi ukuran
ckuplah sekadar secebis ingatan untuk saya
sayang saya
cinta saya
jaga saya
sampai ke syurga insyaAllah...



No comments:

Post a Comment