LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Friday, April 20, 2012

i'm 27 today...





Selamat hari lahir awk..
ucapan en faris di pagi hari
serta kucupan di dahi
amat syahdu sy rasa hari ni
20.4.2012 (Jumaat)
heheh...
dia tnya nak hadiah apa??
sy jawab tknak apa2...
sy nak awak je saya jwb...
^_^


today i'm already 27 years old
syukur Allah mendengar doa sy
bergelar isteri pada umur tersebut..
segala nikmat yang Allah kurniakan pada sy
nikmat kebahagiaan
kesenangan
kesakitan
apap-apa sahaja
sy bersyukur sangat...


anugerah terindah utk saya pada hari jadi kali ni
dah tentulah diberikan seorang suami yang penyayang
mengambil berat hal saya
keperluan sy
suami yg rajin juga insyaAllah
sy bersyukur sangat2


moga saya masih dpt mnjadi anak dan adik yang solehah kepada ibu bapa dan adik beradik saya..
heheh..
adik yg manja tapi dah jadi isteri orang..hahah
semoga kehidupan sy sentiasa dilimpahi rahmat Allah
sntiasa dilindungi...diberi kesembuhan pd penyakit sy..kebahagiaan brkeluarga...insyaAllah...

 

No comments:

Post a Comment