LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, January 3, 2012

welcome 2012..syukur atas segala nikmat..

selamat datang tahun baru 2012
agak lambat da sy wish
sorry la
krn kekangan masa
yang tidak mengizinkan
hehehe..


datang nya tahun 2012
saya terima
dengan penuh kesyukuran
krn masih bernafas di bumi Allah ini
diberi peluang untuk mmperbaiki diri
yg serba lemah dan naif..


awal-awal
sudah bz membuat persiapan
untuk hari bersejarah dalam hdup saya
macam2 urusan
yang perlu disudahkan
tapi insyaAllah semuanya
akan baik-baik saja..
berkat doa dan restu dari kaum keluarga..


syukur pada Allah
mmpertemukan saya dengan en tunang
dia sangat menghormati saya sebagai seorang perempuan
dan kehadirannya adalah
anugerah terbaik dari Allah kepada saya
dan tiap kali dia tersenyum
hati saya turut berlagu riang



moga tahun ini membawa seribu rahmat
pada diri saya
kehidupan saya
doa yang baik-baik saja
semoga saya sembuh sepenuhnya..
dan jd isteri yang solehah
pada suami sy kelak
insyaAllah..


 

doakan saya baik-baik saja..insyaAllah
sy sayang en tunang..Ahmad Faris...

No comments:

Post a Comment