LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, January 11, 2012

dealova







DEALOVA by Once


Aku ingin menjadi mimpi indah
Dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu
Yang mungkin bisa kau rindu



Karena langkah merapuh
Tanpa dirimu
Oh... Karena hati tlah letih



Aku ingin menjadi sesuatu
Yang slalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa aku
Selalu memujamu



Tanpamu sepinya waktu
Merantai hati
Oh... Bayangmu seakan-akan



Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada







Oh...

Hanya dirimu
Yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu
Aku merasa hilang... dan sepi
Dan sepi...



Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada



Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada



Selalu ada...
Kau selalu ada...
Selalu ada...
Kau selalu ada...

Sya... na na na...




sy suka strawberi coklat...
spt kisah dato' siti dan datuk k..heheh



sy suka lagu ni
 sebab makna dia menusuk jiwa
but ini hanya lagu
mcm kata awak
"sy tak suka lagu2 sekarang ni
sebab makna2 dia trlalu mengagungkan manusia
kita prlu agung kan Allah
bukan manusia"
dia da bebel cmtu
sy setuju je la...
btul jugak kata dia tu..
sbb lagu dulu2
banyak berunsurkan
ketuhanan
bkn mcm lagu zaman sekarang ni


sesekali nak dengar tak salah kan
sebagai halwa telinga





No comments:

Post a Comment