LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, January 3, 2012

sesi pujuk memujuk...*_^








hehehe


kelakar pn ada
tgk gelagat awk..
hr jumaat td
30.12.2011
heheh


sy bukan merajuk sayangku
tp sy stress je hari tu
beria en tunang
pujuk saya
last2 dia cakap macam ni
" awk merajuk ye...jom lah sy belikan cd ombak rindu..da kuar cd tu kn"
"nak pujuk hati awk tu"
memang nak tergelak la saya..


sebenarnya
sy lalui hari yg sukar hari tu
sesi rawatan tlinga sy yg agak susah
utk tahun 2011
lama saya dlm blik rawatan
doc cuci tlinga saya
menangis2 sy dlm bilik tu
hanya Allah yang tahu pe yg saya rasa
tlinga sy msih tak dry dengan baik
sbb sblm pi rawatan tu sy kena flu yg sgt teruk
memang ujian la tu untuk saya...
en tunang tnggu hmpir 1 jam lebih
sian dia..
susah2 temankan saya
time kasih sayangku..



sesi ujikaji seterusnya..
dapat lagi ubat baru
untuk cuci hidung pulak
cuci hidung saya stiap hri 2 kali
200 ml air brubat
memang buat saya lg tak berselera utk makan
tp nak buat macamana
solution terbaik harus di cari
asik menangis je hr jumaat tu
tp nasib baik en tunang
ada menenangkan hati saya ni..



sabar la iza
sumenya akan baik2 saja insyaAllah..
stiap ujian tu Allah akan sdiakan gnjaran kan



doa la byk2 k
sabar banyak-banyak k
insyaAllah
Allah tu Maha Mendengar doa hamba-hambaNya




time kasih utk cd ni...heheh..






No comments:

Post a Comment