LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, March 15, 2011

Bila cinta...

Bila cnta ini...tk lg brmakna..yg kurasa hnya duka dan nestapa...Hilangnya cintamu....mnusuk hatiku...sdih plak ayat ni.memg sdih pn.tba2 ptg2 ni tringt kngn plak.ade prkhbaran dri kluarga..yg kluarga bks tung da tau psal kmi.apa reaksi mereka ye.msti sgt trkilan.sgt sdih jd mcmni.

klu mereka rasa mcmtu apatah lg cik purple ni kn.yg prlu trima knyataan mcmni.aku ke yg slah dlm hal ni.tu la cik purple byk sgt jg hti org lain kn.dri sndri tk amik pduli pn.sy mintk maaf pd sume wat kptusan mcmni.sapa kata cik purple ok.luaran mgkin kot.dlman ni rasa byk sgt prdebatan emosi sdg trjadi.kjap cik purple ok.kjap lg tk ok blik.mcm2 ade la.

lg time blik umh mak n abah..sayu je pndgn diaorang.rasa mcm cik purple brsalah sgt wat kptusan mcmni.ksian kt diaorg.tp apa daya aku Ya Allah..aku dh brusaha semampu mgkin.tp itu akhirnnya.sedih..memg sedih..tp pnah mimpi nk jd mcmni.sy rasa mcm dh lukakn byk hti org.impian nk bina mhligai tu hncur brkecai.Ya Allah..mcm mimpi rsanya.

bak kata kakk cik purple...plihlah selagi blh memilih..apakh aku yg trlalu memilih.apakh aku yg trlalu mncri ksempurnaan.tuhan je yg tau.maafkn cik purple mak, abah....sume2 nya..maafkn cik purple.tp honestly tk mudah cik purple nk wat kptusan mcmtu..bukn mudah.Aku mohon Ya Allah kau lbih tau pe yg trbaik utkku..bntulah aku utk harungi sume bnda2 ni.bntu lah aku..pimpinlah aku Ya Allah.....amin..ya rabbalalamin....

No comments:

Post a Comment