LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, March 16, 2011

aku bukan puteri....

cik purple ska baca ayt ni....syahdu je....

" Ketahuilah.....tiap hari, tiap jam, tiap minit dan detiknya...telah aku lewati dgn slalu jatuh cnta padamu...maka cintailah aku dgn apa adanya aku...jgn brharap aku mnjadi wnita yg smpurna...maafkn aku krn aku bukan putri...aku hnya wanita biasa...."

so pd anda di luar sana luahkn kata2 ini..pd insan yg anda syg...insyaAllah rasa ksih n syg anda akn sntiasa mekar...moga anda sume sntiasa dlm lindungan n rhmat Allah SWT...cik purple doakn...

No comments:

Post a Comment