LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Friday, March 18, 2011

~ biarlah rahsia...~

sekadar gmbr hiasan



aku ini wanita biasa...bisa sakit..kadang ku kuat setegar karang...kdg ku rapuh lmah biar beralah..Ya Allah sushnya aku rasa.brdolak dalih ke sana sni..aku nk mnipu celah mne lg..brat tuk aku nytakn pd org sekeliling aku yg aku bkn lg tunangan pd cik tunang...

Allah tahu mne kmmpuan aku..moga aku mmpu tuk hadapinya.klu msa tu blh diputar kembali aku tk mahu melaluinya.sbb sgt perit aku rasa.nk pretend ok dpn sume org.pdahal kt hti ni hnya tuhan je yg tahu.

usah ditnya mengapa n knp aku ptus..rasa dh tk snggup nk diceritakn lg.sdih..aku rasa sdih sgt..biarlah ia mnjdi kngn utk aku kenang smpi bla2.biarlah aku shj yg thu sgala2nya..biarlah ia mnjdi rhsia slagi blh ia mnjadi rhsia...jgn nangis iza...bngkitlah kmu..hdapilah knyataan bhawa pe yg trjadi pd kmu ini sume nya trsimpan seribu hkmah..aku pasti itu....

No comments:

Post a Comment