LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Saturday, October 6, 2012

gering...





amboiii
ko anak anak raja ke nak panggil gering bagai..
ehh...tkla..
cuma nak story mory nih..
lpas da nak 6 bln kawen nih
baru kali ni la saya kena demam teruk jugak
sian en asben


saya blik keje mula2 elok je...
pas magrib tu tiba2 badan da start panas
tapi kaki sjuk giler...
en asben da panik
cmana nih???


3 4 kali dia tanya...
nk pi klinik ke??
last2 pi jgk mlm tu
dpt la mc 1 hari...


bdan pnas dlm 39 drjh jek
tp tekanan darah memng spoill
rendah kot..
dia suh mkn garam byk sikit
saya memang tk suka makan manis dan masin doc!!!
aduh...cmana nak buat ni.....




mkn ubt separuh je sbb ubat tu besar gedabak
geleng kepala en asben
bru dia tau istri dia camana



tapi.....tapi.....tapi....
saya da sihat hari ni
syukur...blh amik tugas saya blik
sian en asben jaga sy demam sampai tk tdo dia jaga sy...
tq sygku...
sy hargai sangat perhatian dan kasih syg awk tu...
^_^






No comments:

Post a Comment