LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Monday, October 22, 2012

eksperimen lagi...ujian lagi...





bulan oktober ni sangat menguji keimanan
dan kesabaran saya sebagai hamba sahaya
kenapa????
bulan ni saya demam teruk
dengan sakit tekak
kemudian selsema lagi
aduh
Allah je maha tahu smua tu
tapi saya redha..


pegi cek doc
macam biasa la
ada berair ckit effect dari saya batuk dan selsema teruk tu
bulan ni 3 kali saya kena mc
sebab kena jumpa doc pakar saya
Allahurabbi
dugaan sungguh
dengan banyak tugasan di pejabat
rasa berat hati nk tinggalkan opis tu
saya dpjuk la doc tu suh jumpa lewat ckit
tak nak dia..
dia kata nnti lagi lama lagi susah nak baik sebab awak selsema
doc tu ingat hospital tu sebelah umah saya kot
jauh sangat saya rasa



macam biasala
dpt ubat tekak
pahit gler kalau spray dlm mulut tu
aptb!!!
ubt antibiotik
ubat selsema
ubat batuk
ubat titik telinga
ubat spray hidung
berapa banyak daaaaa....
dan mcm wat ujikaji kot badan saya ni
sabar je la
istighfar banyak2 dalam hati


tapi sampai hari ni msih ada lagi sisa2 flu saya
saya harap baik la cepat
da tk snggup rsanya asik mc jek!!!





sabar la wahai jiwa...Allah sedang berbicara dengan kamu iza
bergantung la pada Allah
Dia maha mendengar setiap permintaan kamu
moga saya kuat
nak lawan sakit saya
nak hadapi sakit saya ni
plzzz
jaga diri baik2
jangan sampai demam lagi iza
no more sakit2 ok
effect nya sangat banyak pada kamu...







No comments:

Post a Comment