LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Monday, December 12, 2011

perancangan cuti akhir tahun!!





disember 2011


saya nak cuti!!
sebab hujung2 thun ni saya rasa nk rehat puas2
sbb tahun ni
saya rasa macam penat sangat
memandangkan si dia
akan berpergian ke perlis
kerana ada prlawanan bola sepak
makanya saya akan ditinggalkan sekejap
sy rasa mcm nk cuti sepanjang dia tiada
tp tgk la dulu camana



baki cuti gantian msih ada 5 hari lagi
so haruslah wajib sy habiskan
kerana tk blh forward ke thun hadapan
 bln 12 ni bln berehat saya la
sbb start tahun hadapan
saya dh bz mmbuat prsiapan utk majlis sy dan dia




* nk cuti sampai akhir bln...blh tak????*_^


No comments:

Post a Comment