LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Thursday, September 29, 2011

hari2 ku lalui sgt indah




dh nk hmpir sebulan pn....brkawan ngn someone yg sy tk pnah trfikir pn..dia hadir mengutus salam pada sy...dengan rela hati sy cuba brkwn..sy cuba mnerima kehadirannya..


sy cuba buka pintu hati sy lg skali...alhamdullilah..Allah makbulkan doa sy..spnjng 5 thn sy menanti..akhirnya..sy jmpa juga org yg sy inginkn..sy tahu Allah tu tk pnah menzalimi hamba2 dia...mgkin sudah tiba msanya iza...kamu harus mnerima kenyataan..yg kamu akn mnjadi hak org tk lama lg...


masa begitu pantas berlalu...kami mula mnerima hati masing2 utk disatukan mnjdi satu..dengan redha dan izin yang Maha Esa..hari2 yg sy lalui sgt indah saat ini...wrna2 hdupku berubah serta merta.aku bersyukur utk semua nikmat yg Kau beri padaku.peliharalah ia agar aku dpt mnjadikan nya lebih brmakna.


utk bakal suamiku....insyaAllah...trima la aku seadanya aku..jgn mngharapkan lbih dri ku..krn aku hnya lah insan biasa..yg byk salah n silapnya...insyaAllah aku akn sntiasa mnjdi yg trbaik utk kamu...utk kita brdua...brdoa lah...moga doa kita dimakbulkan Allah...sabar ye sayang..krn sabar itu sgt indah...

1 comment:

  1. Waa... tahniah!!! bakal jd suri dalam rumah orang rupanyer...

    ReplyDelete