LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Monday, February 14, 2011

hatiku rungsing....

da 14 februari hri ni..hri kekasih katanya..tp cik purple say no pd hri trsebut.sbb tu bkn amaln agama kita.msuk kje spt biasa stlh brtapa kt umh slama 2 hri.tp cik purple msih rungsing hingga ke saat ini.msih tk ketemu jwpn yg di cari.tuhan bntulah aku mghadapi smua ini.

cik purple pn tk tau pe yg cik purple pkirkan.pe yg cik purple nk sbnrnya.sy tk tau..msih mnemui jln buntu.adakah hrus pluang dberikan lg.kdg2 cik purple tk snggup nk ingt lg.hdup rasa tk normal kdg2.

Ya Allah..aku mohon padaMu..dgn rasa kasih dan sayangMu.dgn rasa rndah diriku..brilah aku hidayah n ptunjuk utk mnyelesaikan pe yg trbuku dihati aku ini Ya Allah.sesungguhnya aku redha ats ketentuanMu padaku Ya Allah.

No comments:

Post a Comment